love love

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday 3 June 2011

FAHMI PIRUZ


*nama mamat ini FAHMI
*baik tau dia nii
nak berceloteh sikit tentang mamat nii...dia nii kat kelas suka menyakat aku..dia member lelaki yang senang nak ajak bergurau..walaupun kita cakap pape pasai dia,dia terima..open-minded laa dia nii senang cerita..
*perangai giler-2
pasal perangai dalam kelas,tak payah nak cakap laa..wahh,kalau dia dah menyanyi semuanya lagu AGNES MONICA..aku yang tak minat sangat dengan agnes terus berubah menjadi peminat FANATIK ..*HAHAHA
*SERI MERSING,LAGUNYA ------------> lagu yang mendayu-2 nii pon dia punya pitching tak lari..ishh,memang kaki melalak laa..HEHEHE
*kaki posing
haa,ini aku dengan dia sama..suka berposing..time exam PJK pon boleh sempat capture-2..padahal PJK tu exam susah..KAMI nii kadang APTB jugak..*HAHAHA
ok laa,nk celoteh sikit jee pasal mamat nii..kalau nak diceritakan,alamatnya aku punya jari kebas laa..
HAHAHAHA :))


*ENCIK FAHMI,aku tahu kau akan baca blog nii..
aku nak cakap,tenkiu yee sudi berkawan dengan aku nii..
kau memang kawan lelaki dalam class yang paling BEST !!
sayang kau kawan <3